jag älskar dig


du har mitt hjärta i dina händer älskling, jag kommer alltid älska dig. Du kommer alltid ha den största platsen i mitt liv. Kommer aldrig glömma ditt leende, när du leer, jag kommer aldrig glömma när du skrattar. Du är helt jävla underbar. När jag ser på dig så blir jag alltid lycklig! När jag inte är med dig så finns det så många tankar som snurrar i mitt huvud om att jag vill vara med dig. Gud har skickat ner sin finaste älskling! Jag älskar älskar älskar älskar dig! När du läser det här ska du veta att jag kommer alltid finnas för dig, jag kommer aldrig svika dig, kommer ställa upp för dig min underbara prins. OOOh jag älskar dig du är den bästa killen i mitt liv, snart har vi varit tillsammans i 1 år och mitt hjärta bankar lika mycket idag som det gjorde första gången jag träffade dig. Utan dig brevid mig så känns allt så kallt och grått, hoppas du lever föralltid och att du alltid ska vara lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0