svar på lite frågor

här kommer svaren på några av frågorna. 

Postat av: martina

ååh tack så mycket, detsamma :)
okej då får du väl en liten fråga då..
vad har du för musiksmak?


kram

svar; min musiksmak är väldigt varierad, jag tycker om r&b & sen som ni kanske märker så dör jag för arabisk musik, ni ska få ett smakprov på en arabisk låt som jag lyssnar på just nu nu nu.
tack för din fråga martina.



Postat av: michelle

tack!

vilka bloggar läser du?


svar; jag läser alla mina vänners bloggar & sedan läser jag bave's blogg & kenzas blogg ibland bara! har slutat läsa kissies och doms bloggar eftersom dom tjänar pengar på att vi besöker deras jävla bloggar haha! 

Postat av: dragi

tack tack. hm...vad ska man ställa för fråga då? ska jag flumma till det rejällt o köra en konstig fråga? om du var tvungen att välja mellan att se ut som du gör men med ett enhörningshorn i pannan eller att ha storlek 43 i skostorlek? haha...flum på hög nivå =)


svar; hahahahah, jag dör av garv här liksom, en as rolig fråga! om jag ska vara ärlig så skulle det väl vara helt roligt att gå runt med ett enhörningshorn i pannen men samtidigt inte all the time liksom, haha! jag skulle nog välja att ha 43 i skostorlek. HAHAHA! dagens skratt. tack för din fråga dragi.

 


Kommentarer
Postat av: emma

allt bra med dig ? =)

kram

2010-05-03 @ 21:29:30
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: emma

SV:de låter bra! =)

gjort idag då ?

kram

2010-05-03 @ 22:04:43
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Amy

svar_ hejsan! men tacks å hemskt mycket!!

2010-05-04 @ 18:20:14
URL: http://amy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0