regn, regn och åter regn

det bara öser ner idag alltså, vad hände med värmen?!? Anyway nu är jag hemma hos pappa han hade lagat tacos sötnosen då, nu sitter jag här och är helt depresst becouse of the weather. Hoppas det klarnar upp snart så man får se solen en stund iallafall. Imorgon är det skolan som gäller och efter det ska jag hem och träna frisyrer på min syster eftersom hon ska vara min modell på fredag! Jag ska lägga upp bilder på hur jag ska göra snart, alltså bilder på olika frisyrer som jag tänkte på! Om det inte blir som jag tänkt mig så har jag en en plan B ! Men men, ska städa lite smått idag i mitt rum och sen duscha så man e fräääsh inför skolan imorgon. Men vi hörs snart med bilderna, ajt? :)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha det är såååå skönt jag älskar det :D <3

så himla mysigt;) bra där bruden:D

2010-05-23 @ 16:38:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. haha ja verkligen :P hade iofs velat att de va sol så ja kunde gå ner på stan:P

2010-05-23 @ 16:48:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0