it is true

bättre att ha några få sanna vänner än många falska vänner, så tänker jag börja detta inlägg för det stämmer så jävla bra! Spelar ingen roll om det är tjejer eller killar, båda är lika falska, jag förstår inte vad det är?!? Men folk är väldigt falska och dom tänker jag ta avstånd ifrån! Jag har dom jag behöver och dom vet att jag älskar dom, behöver inte nämna namn på vilka som verkligen finns för mig för dom vet det själva, men jag HATAR folk som snackar skit bakom ryggen.

" idag fick jag verkligen upp ögonen för en utav mina 'bästa' kompisar, hur den personen är och var! jag säger bara ush hur en människa kan sjunka så lågt. Den hör personen brukade vara en gullig person som brydde sig om allt & alla men nu när den här personen skaffat en 'partner' så kan den här personen verkligen inte prioritera vänner & partner och det kallar jag bara för snorunge stil & äckligt! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0