detta inlägg är bara för dig.

jag sitter här och nästan dör av garv, läste en sak för en sen och det gjorde min dag. Hur patetiska folk verkligen kan vara, jag dör! Folk är svartsjuka på varandra, dom skriver saker om varandra, dom nämner namn, jag säger bara en sak " SNORUNGAR ". Fine, jag skriver texter men det är saker jag själv upplever som kan beröra alla, inte mot någon speciell person, men den här personen som jag skriver om nu, som jag menar detta inlägg till verkar ta åt sig åt mina andra inlägg som INTE är till henne, gooosh! så nu ska du bli hedrad att få ett helt eget inlägg som BARA ÄR TILL DIG STUMPAN! blir galet irriterad på hur du beter dig, du är snorunge hela du, du beter dig om 8 år och går i förskolan, bajsar på sånna som dig. guuush va skönt att få det där ut från hjärtat! Och en sak till, tro inte att du är så viktig, för jag bryr mig inte en sekund om dig och ditt liv, eftersom ditt liv bara är ett spel för att göra andra till mindre människor så folk borde igentligen akta för dig, skam liksom! Men det var det jag ville säga och detta inlägg är till .... HAHA ni trodde jag skulle säga det va?!? nopps, det är till den personen som tar åt sig av alla andra inlägg jag gör, så du vet själv vem du är.

men ni andra får ha de så bra, nu ska jag smörja in hela min kropp med lotion och sen ska jag äta & plugga, bye bye suckers.


Kommentarer
Postat av: Nadia den bästa

ja förstår dig, ja vet inte vad det handlar om. men vad ska man göra, folk är somdom är. inget man kan göra lixom.. <3

2010-05-09 @ 20:55:03
URL: http://locitas.blogg.se/
Postat av: Nadia den bästa

yeah that's life u know, dont trust anyone, everyone are bitches

2010-05-09 @ 21:26:35
URL: http://locitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0