allt kirrat tills på lördag, skönt!

herregud jag hinner inte svara på era kommentarer alla bara rullar in, and i like it!
jag och zandra har fixat nu allt så det e klart tills på lördag tills vi ska till felicias 18 års fest!
nej men faktiskt så ska jag försätta att svara på era kommentarer, yey! Sen ska jag fixa lite i mitt rum och sen sova, men jag kommer göra en update innan jag går och lägger mig faktiskt. Men men, innan jag går så ska ni få en låt av mig som ni kan lyssna på medans jag svarar på kommentarer!


Kommentarer
Postat av: issa

Hej

Snart är det dags att lotta ut en vinnare i stuumpans grymt HETA tävling.



Är du inte med än?

Klicka på länken och registrera dej!



http://stuumpan.blogg.se/2010/may/vinn-otroligt-sexiga-underklader.html



Du kommer antagligen ångra dej när det är försent.

Kramar // stuumpan

2010-05-27 @ 23:39:22
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0