vänskap is importent for everyone

Postat av: tina

hejsan, jag undrar vilka dina bästa kompisar är, du får bara säga 2 st. och motivera varför dom e dina bästa kompisar. fin blogg du har.

svar; jag tänker inte att folk är mina "bästa" kompisar, utan jag har flera kompisar.. men om jag måste välja två av dom så är det nog Felicia & Angelica som är två av dom närmaste till mig just nu.. bara för det så ska jag berätta lite om dom, så ska du få veta.

Felicia.
henne lärde jag känna igenom skolan, tack vare roman faktiskt, den tönten!
nej men roman ville haffa henne och han bad mig skaffa hennes nummer på så sätt fick jag tag i hennes nummer och sen haffade jag henne helt enkelt. Nej men vi har exakt samma humor asso vi kan sitta och skratta åt samma saker i typ 10000 år och dom e inte ens roligt, sen vi skrattar exakt likadant, allt e perfekt. Vi kommer absolut bäst överäns, och hennes personlighet är underbar, det finns inte många som har hennes personlighet säger jag bara. Men men, i just love her.



Angelica.
jag lärde känna henne genom massor med kompisar och så, allt började med bråk
vi bråkade som sagt om vem som kunde bråka mest typ, helt fucked up, men men.
kärlek börjar alltid med bråk, är det inte så? Nu är vi fett nära varandra, vi är som systrar
egyptiska systrar helt eneklt, jag avgudar henne som om hon vore min riktiga syster, jag älskar henne mkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0