Fadi Hamid [v] Emelie Nyman

Fadi Hamid, jag vill börja med att säga att du är den perfekta killen som finns. Om jag inte hade dig så skulle absolut inget vara sig likt i mitt liv, du är anledningen till att jag orkar gå upp på morgonen och fortsätta leva. Den bästa dagen i mitt liv var när du och jag blev två, alltså när vi sa att "jag älskar dig" var den bästa dagen i mitt liv, än idag så älskar jag dig lika mycket som jag gjorde första gången jag såg dig. Jag vill alltid ha dig nära mig, du förstår inte hur mycket jag älskar att vara med dig. Du är en vacker person och jag älskar bara bara dig. jag vill alltid ha dig i mitt hjärta, jag kommer alltid ha dig där, oavsett vad det handlar om, du är kommer jag alltid att ha dig i mitt liv och mitt galbi. Alltså du är helt underbar & jag är så glad att gud har gett mig chansen att få träffa dig och du har fått mig att mogna så mycket och insett vilka som är äkta och vilka som är falska. Jag vill gömma dig i mitt hjärta så att ingen annan tjej tar dig ifrån mig, jag älskar dig mest av allt i hela världen. Jag tycker om dig på alla sätt älsklingen, du och jag föralltid, vi är sååååå fina ! JAG ÄLSKAR ÄLSKAR DIG <3


du gav mig vingar att kunna flyga, du gjorde mig stark älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0