svaren på frågor.

jag pallar inte vänta mera på era frågor, dåligt tålamod haha!
nu kommer frågorna är ni berädda?!? :)

Postat av: sandra
okej:)
det är bra med mig också:)
min fråga till dig är, hur länge har du bloggat?

svar; jag har bloggat i ungefär 1 år & lite mera! :)

Postat av: moa
favoritmaträtt?:)
favoritdryck?:)
favoritfilm?:)
favoritgodis?:)

det där var några "favorit" frågor, kram!

svar; min favorit mat är nog hemma hos min älskling, muuums!
min favoritdryck kommer alltid vara cola!! :)
favoritfilm har jag ingen aning om. haha
godis är chklad:)

Postat av: tarek
tju, läser du baveamin's blogg & vad tycker du om honom? ni är dom enda bloggarna jag läser, kissie och dom kan släääänga sig i väggen.
keep it up

svar; tja tarek, ja jag läser bave's blogg & jag beundrar honom as mycket. Han har sin egen stil liksom, det är inte alls många killar som är som honom, jag känner inte honom personligen men man får en as bra bild av honom genom hans blogg. Jag diggar honom grovt & det var as roligt att du frågade om just honom. Jag vet att bave läser det här nu, haha & jag vill säga till dig bave att du ska fortsätta som du gör becouse i like it & allt, pluuuus du kommer bli stor inom detta tro mig. & tarek jag håller med dig kissie kan slänga sig för jag & bave är den nya generationen bloggare snart är hon kissie pansionär! haha 

Postat av: felli
va driver dej till att blogga? :)

svar; ALLT, JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA AV MIG! :)

Kommentarer
Postat av: Bave Amin - My haters are my motivaters

Tummen upp!!

2010-03-07 @ 00:31:26
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0