natti natti på er alla

sitter just nu för att kolla på massor med klipp på tamer hosny & när jag ser på honom så ser jag lite drag av fadi faktiskt, vissa saker dom gör likadant. Gulligt sånt gillar jag. Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för min syster ska ha datorn, den datornörden liksom. men jag gör en update imorgon innan jag drar till skolan. Men vi hörs imorgon & ni alla får sova så gott.



shereen ahmed en egyptisk sångerska med underbar röst
denna låt var den första som jag verkligen tyckte om med henne
sedan har jag gillat henne mera & mera, hennes röst får en att rysa.

men godnatt på er alla nu


Kommentarer
Postat av: ツ A n G ii E ♥

hon ser ut som en blandras, typ egypt/kines/korean eller något :P

2010-03-14 @ 23:43:05
URL: http://angiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0