måndag

är hemma nu iallafall, idag var jag helt trött i huvudet pga vissa anledningar.
mötte felicia i liljeholmen imorse och sen åkte vi till solna c för att käka med feben & maria.
efter det så drog vi till skolan och hade samhälle, nice sådär. Efter det så hade vi idrott, vi hade gym, så jag och felicia gymmade asset av oss haha! Anyway måste bara få säga en liten sak att jag är så trött på folk som ringer och driver om skit saker, asso herregud jag ber er skaffa er ett liv..idag ringde nån fucked up människa mig säkert 40 ggr med dolt nummer, och sa aldrig nått vettigt.. psykopater det finns i världen alltså.. oooh så från med med nu ska jag aldrig mera svara på dolt nummer, så om ni vill ha ett svar från mig så kan ni ju alltid ringa med öppet nummer, visst? oooooooooooh blir så lack på sånna saker, barn grejjer liksom..
nej men nu ska jag spela lite och sen hoppa in i duschen.
kram


du och jag hela dan, varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0