lite fakta om min outfit tomorrow

ska snart gå och byta om och fixa inför natten & morgon dagen.
 Tänkte lägga fram alla kläder osv.
imorgon är det första dagen jag ska ha min skinnjacka detta år, myys! *lääängtar*
imorgon blire nice stil ska ni se, ska ta en bild imorgon på min outfit, jag tänkte ha
lackleggins
ett lila linne
en grå hood tröja
skor, vet ej ännu
och skinn jacka
& min halsduk

hoppas det blir riktigt sääxigt!
nej men nu ska jag kolla runt lite bara och sen ska jag svara på lite komments from u guys
och sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen o snacka med min underbara älskling!!! :)


jagälskardigtillsjagdörälskling,duärmittlivhabibi <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv;Taack! nej jag är inte bra på design,har själv världens fulaste aa :)

2010-03-09 @ 17:33:01
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0