lägg dax för mig.

ibland känner jag att jag är trött på allt skit snack & bullshit som finns här ute i världen, har folk inget liv ? Dom sitter bokstavligen och snackar skit dag ut och dag in, inget liv rättare sagt. En gång i tiden snackade jag också mycket skit om folk hit och dit, men jag känner idag varför ens kasta bort sina ord på någon så onödigt? Förstår verkligen inte, men men folk dom mognar väll förr lr senare, får man hoppas.
Nu ska jag dra och försöka att sova & snacka lite med älsklingen. Har så mycket känslor innuti mig och jag tar alltid ut dom på honom haha, stackars dig älskling! Naa, men nu ska jag gå och lägga mig ska bara hitta en liten låt som ni ska få som ni kan lyssna på medans ni besöker min blogg när jag sover, okej? :)
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0