kom hem nyss

tjo, har nyss nyss kommit hem från jakan med syster & lillebror. Jag köpte ganska mycket saker faktiskt.
jag köpte skor, linnen, leggins mm. Nu sitter jag här i min mammas säng och lyssnar på tamer hosny och flera bra artister. Ska snart städa mitt rum och sen när min syster kommer hem ska vi städa hennes rum. Två saker händer/har hänt idag..

- det är earth hour, så idag ska alla stänga av alla lampor mm, hoppas det gör en förbättring, vilket jag inte tror. Men vi ska göra det för vi ska för vi ska ha mysigt, spela spel mm.

- andra saken är att jennifer safaei har åkt till iran nu i morse, jag kommer ihåg när hon åkte förra gången jag grät, nu också, fyfan gumman, hoppas du kommer hem snart! love you


nej men nu ska jag lyssna på musik & kolla runt lite.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0