hos mamma nu inte miami :)

är hemma hos mamma nu, vi hade lite problem men allt e löst nu.
jag sitetr och lyssnar på tamer hosny som vanligt, jag mår bra av hans musik.
jag ska snart in i duschen och sen sätta mig och kolla på tv med min syster vi ska
se wallander tror jag och äta något gott vi får se, imorgon är det skola och jag orkar INTE!
får hoppas att dagen går snabbt fram så jag kommer hem. Men vi får höras mera senare, ok? :)
kram kram


en rolig sak en tjej trodde jag skulle till miami fast jag skulle till mami haha!
sööt hon e :)

Kommentarer
Postat av: Sagha

det är ganska bra faktiskt:)

Åh tack:) anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig:)

2010-03-07 @ 20:05:24
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0