gifta sig när man är ung, ok lr ej?

många unga tjejer dom gifter sig väldigt unga & dom känner knappast mannen dom gifter sig med. Dom gifter sig för att dom är kära, men sanningen är att man måste lära känna den man gifter sig med till 110 % eftersom att det är den personen du ger ditt hjärta till. För ett tag sedan var jag också en av dom tjejerna som tänkte " ooh jag ska gifta mig med min kille, vi ska vara lyckliga i alla våra dagar" men nu idag så känner jag att jag helst vill vänta med att gifta mig tills jag har blivit äldre och hittat den absolut "rätta" killen för mig. Jag vill inte ge bort mitt liv till någon som jag inte ens vet hur han är. Alla killar visar en sida av sig själva, sedan när man går längre in i ett förhållande så kommer andra sidor upp hos den personen som inte alltid är så trevliga. Ni kanske undrar varför jag skriver om detta nu, för att jag har snackat med en tjej som vill gifta sig nu och jag tycker det är sjukt, hon är yngre än mig och hon är bomb säker på att hon vill gifta sig nu nu nu. knas säger jag bara, men men hoppas att hon blir lycklig med sin "kille" och allt..

imorgon börjar jag 13:45 och har utvecklingssamtal sedan raka vägen hem, önska mig lycka till!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Du gör mig så fruktansvärt glad ♥ Tusen tack för dina fina ord :)



Hoppas du får en fin morgondag!

2010-03-15 @ 23:12:21
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0