10 månader idag, älskar dig fadi

hejsan, klockan är ganska mycket så jag och älsklingen ska gå och lägga oss, men innan det så ska jag bara berätta vad vi gjorde idag. Idag är det 10 månader för mig & fadi, hihi. Idag åkte jag och mötta älsklingen i stan och vi gick till kungshallen för att äta mat, eller jag åt mat han kollade på och spilde ut min cola nästan, suck. Anyway sen gick vi runt i affärer och jag köpte två tröjor, sexiga! Sedan kom Hamid, vi gick runt och så sen så åkte vi hem och chillade hemma, snackade med folk i skype och så, haha! Nu ska jag vi sova, tröttis är vad jag är. Men god natt på er alla söta.


saknar gamla tider....


Kommentarer
Postat av: Linnéa

syster , vi fixar detta :) <3

2010-03-21 @ 13:46:49
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0