omg fastnade vid datorn / godnatt

herregud, jag som tänkte få så jävla mycket gjort idag men så blev det absolut inte utan jag fastnade vid datorn för jag fick ett sms av en tjejkompis från Egypten som sa " logga in i skype " så jag har suttit där sen halv 9 tills nu! Vi snackade om allt från himmel till jord, även fast vi är så långt ifrån varandra så förstår vi varandra super! Det tycker jag om med henne, hon är muslim men hon skämtar om dom fast på ett bra sätt och det gillar jag. Hon är den personen som håller mig updaterad om vad som händer i Egypten och så, hon berättar allt om henne & hennes familj " som jag även känner " Anyway måste faktiskt packa undan mina kläder för jag hoppas hoppas hoppas att jag kan övertala fadi att komma hem till mej imorgon! Men vi hörs imorgon, okej? Pussar


detta är min underbara vän jannat!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Hej, hej

2010-06-08 @ 08:06:56
URL: http://studierelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0