hade trååååk

Du & din partner

Vad heter ni? Emelie Nyman & Fadi Hamid
Hur träffades ni? via kompisar
Hur länge har ni varit tillsammans? 11 månader & 5 dagar
Är ni förlovade? nopp
Bor ni ihop? nej
Har ni barn? nej
Kommer du ihåg er första kyss? haha, ja
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Fadi
Vilka stjärntecken är ni? jag är jungfru och han är kräfta
Vem fyller först på året?  Fadi fyller den 3 juli.
Vem är längst?  Foodii!
Vem sjunger bäst?  haha, älsklingen dont like to sing.
Håller ni i handen på stan? nää, asso ibland!
Var nån av er oskuld när ni träffades? Aaa
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njaa, sådär.
Vad har ni gemensamt? vänner och CS haha!
Blev du kär i första ögonkastet?  nej faktiskt inte, men med tiden så kom känslorna
Har ni någon speciell låt? eehmmmss nej, men jag har låtar som påminner mig om honom.
Har ni några "fri kort"? Nej, verkligen inte!
Har ni stora framtidsplaner? nopp, vi tar dagen som den kommer, annars har man för mycket förväntingar
Har ni gråtit i varandras armar?  jag har gråtit i hans
Har ni varit utomlands tillammans? nopp, men vi skaa!
Vilket är ert bästa minne? första gången jag träffade honom!
Vem lagar bäst mat?  han haha! när jag försöker så kommer han och säger att det e fel.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kollar på film, sitter och pratar om verkligen ALLT.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, eller kram.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Njaa, eller ja.
Blir du lätt svartsjuk? alltså jag är en väldigt svartsjuk person men jag försöker behärska mig.
Brukar ni bråka? nja, som dom flesta par skulle jag tro.
Ringer eller SMS:ar ni mest? vi ringer o messar lika mkt tror jag.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? HELA HELA HELA MIN HABIBI E SÅ FIN!
Använder ni preventivmedel? haha vilken fråga, ja det gör vi.
Brukar nån av er prata i sömnen? haha aa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0