1 år fyllt med kärlek

hejsan svejsan bloggen, känner mig ganska trött och svettig idag haha! Nu ska jag skriva en liten text till min älskling faktiskt eftersom vi firar 1 år idag men kunde tyvärr inte ses idag så vi ska ses imorgon, yey!

Fadi Hamid, jag minns första gången som jag träffade dig, det var absolut inte kärlek vid första ögonkastet eller vad man ska säga. Det tog ett tag att vi lärde känna varandra men idag så är jag så glad att jag tog ditt nummer och ringde dig och jag är så glad att du ville träffas och allt. Vi har gått igenom mycket du och jag, folk som varit fittor som velat förstöra mellan oss men som jag sa till dig " ingen absolut ingen ska kunna förstöra våran kärlek som du och jag har tillsammans" och det är sant nu har vi varit tillsammans i 1 år och det är den bästa tiden i mitt liv. Jag har förlorat många men jag har kvar den bästa av alla och det är du. Vi har bråkat och bråkat men enligt mig och många andra så stärker ens relation om man bråkar med varandra ibland och sedan reder ut det. Ingen är perfket you know. Men du ska veta att du är den finaste och mest underbara personen i hela mitt liv. Jag beundrar dig så mycket att du orkar ha mig som tjej, jag är jobbig och tjatar om exakt allt du vet! Tack för att du har stått ut med mig och att du ger mig så mycket kärlek som du ger till mig. Jag kommer älska dig idag, imorgon och föralltid. Och baby när du åker till Australien så kommer jag inte kunna vara med dig och det kommer kännas jobbigt eftersom att du och jag har stått varandra så nära och vi har varit med varandra VARJE vecka, dom ända gångerna vi inte varit med varandra på en hel vecka det var när du var i Linköping och när jag var i Egypten annars har vi alltid träffats minst 3 - 4 dagar i veckan om inte mera och det kommer kännas jobbigt att behöva säga hejdå till dig och veta att vi inte kommer att ses på så länge. Men jag ska vara stark för din skull älskling, jag ska kämpa för din skull jag ska ta åt mig av dina ord som du sa till mig och jag ska göra som du sa, jag ska vara en krigare. Du betyder mest för mig, kommer alltid älska dig min underbara bobii. Du är allt vackert här i livet och du kommer alltid vara det baby! Kärlek med ett stort K till dig min älskling, älskar dig tills den dagen gud tar mitt liv ifrån mig och min kärlek till dig kommer med mig ner i graven älskling.
 LOVE YOU MIN FINASTE FINASTE ÄLSKLING!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så fint skrivet sis!

Det är sant, att diskutera ibland stärker ett förhållande väldigt mycket.

Grattis till er <3

2010-06-20 @ 15:46:14
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/
Postat av: T O V A

Sv; superbra!

ska du hitta på ikväll då? :)

kram

2010-06-20 @ 15:56:07
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: rania

fan vad gulligt inlägg älskling <3



Jag mår bra idag, bara sjukt trött. Hur mår du? Lyssna på waka waka den är skön :D:D



<3

2010-06-20 @ 15:58:23
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0