tacka gud ibland också, det skadar inte!

Jag har alltid undrat över några saker när det gäller människor & gud.

Folk nu för tiden dom ber nästan bara till gud när det händer dåliga saker med en, dom söker en trygghet i gud, visst det är super bra men när ska vi tacka gud för vad han har gett oss?! Gud har gett oss mycket fint, så tänk på det nästa gång ni ska be till gud att ni kan ta upp era beskymmer och be om hjälp men när gud väl hjälper er så glöm aldrig att tacka gud! Gud ger dig så mycket mera än vad du tror och till er så tycker jag att istället för att hata varandra så ska ni visa kärlek till alla för dom som inte respekterar er kommer gud att straffa bara ni visar kärlek till allt och alla så har ni gjort gud en jätte stor tjänst tro mig! Inshallah alla ni kommer att lyckas i livet och hoppas ni lyssnade på mina ord och tar åt er och verkligen gör det också!

PUSS


denna låt är på engelska & arabiska " några ord " . Han använder Inshallah som betyder " om gud vill " för er som inte vet alltså! Men lyssna på låten och gilla den!


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

SV: Klart jag inte gör, jag garvar som fan det gör jag ;) !

2010-07-26 @ 21:51:34
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-07-26 @ 21:56:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0