emelie tycker till igen!

jag tänkte ta upp en sak som många snackar om just nu, det är muslimer eller invandrare över huvudtaget!

många svenskar dom tror att om man är invandrare då är man muslim och typ " inte en människa " men vet ni en sak?! det finns kristna invandrare, jaaa faktiskt! Grattis till att ni inte visste det! Det finns kristna araber, iranier, turkar & till och med kurder! Jag är så jävla trött på att folk hela tiden snackar om att om du är muslim är du ingen bra människa, du är en människa och det har absolut inget med religionen att göra om du är en bra människa eller inte, det handlar om hur du är som person. Det finns dåliga araber & det finns bra araber samma med svenskar, det finns skit dåliga svenskar och bra svenskar! Det har inget med saken att göra om du är svart, gul eller grön! Jag är så trött på sånt här bullshit. Och ni som snackar om " varför muslimer har slöja? " " blir dom tvingade av sina männ/pappor?" "dom är förtryckta! " yan3i bullshit det där också, i koranen där står det faktiskt att kvinnan "själv " väljer om hon vill ha slöja men hon " BÖR " ha slöja och det är en jävla skilland på att bör och tvinga ska ni veta! Själv tycker jag de är något fint, visst det är inte fint om dom blir tvingade till att ha de men det är något fint som ligger bakom det hela, dom använder slöja för att dölja sin sexualitet på ett sätt och det tycker jag är så jävla bra! Plus du behöver inte fixa håret så mycket, ett plus! Sedan vill jag ta upp en sak som har med " rasister " att göra, det finns inget som är " rasister " men är bara en okunnig människa som är rädd för nya människor och nya kulturer, jag är så jävla arg! Ohhh, ni rasister där ute, ni borde ta reda på sån fakta innan ni öppnar munnen. Ni kallar invandrare för blatte hit och blatte dit, vet ni ens vad det betyder?! Jag läste på en hemsida att det stod att det betyder "kakerlacka" det betyder att ni springer runt och kallar andra för kakerlackor, det är säkert inte många som vet! Så nu lärde jag er något nytt igen. Och om du anser att du är rasist så tycker jag att du ska tänka på en till sak, oj vad ditt land sverige är svenskt, din kung är inte ens hel svensk och drottningen är tysk! Skamligt! Så allt jag vill säga till er är att innan ni öppnar munnen om att vara rasist hit och dit och om invandrare så tycker jag att du ska ta reda på fakta innan du säger något!


vad är det för fel, hon är också en människa men hon bär sjal?!


Kommentarer
Postat av: ツ A n G ii E ♥ » E g Y p T ii A n «

DUUUUU ÄR KUUUUUUUUNG !! ALLA RASISTER KAN SUGA MIN KUUUUK !

2010-07-17 @ 00:36:03
URL: http://angiie.blogg.se/
Postat av: Tahani

Jag håller med!

Din blogg är jätte itressant speciellt det här inlägget.

har du haft en bra dag?

2010-07-17 @ 13:06:40
URL: http://tahaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0