dagens fråga från en läsare

hej emelie, du verkar ha ganska bra koll på religioner och så. Jag undrar bara om du kan hjälpa mig med en liten sak?! Jag är kristen irakie och jag är tillsammans med en muslim som är irakie och egyptier och hans systrar låter mig inte vara. dom hotar mig på msn, facebook och massa saker och det är jobbigt. Vad tycker du att jag ska göra?
nice blogg

hej sötnos, ja jag kan en hel del om religioner och så men mest vad jag själv tycker och tänker om dom så. Men som din situation som är ganska svår så skulle jag nog börja med att anmäla hans systrar om dom håller på i tex, facebook så skulle jag anmäla dom där osv. För dom har ingen rätt att klanka ner på dig sådär. Sedan när du gjort det så snacka med din kille och säg till honom vad dom verkligen säger och om han inte bryr sig så lämna honom för då är han ingen riktig kille, hans systrar gör fel att säga dumma saker till dig! Hoppas allt löser sig med din kille & hans systrar!
Åh tack så mycket!
det var en fråga från en läsare det, nu ska jag chilla här och kolla runt lite på olika bloggar i snappa upp tips vad jag kan göra för nyheter i min blogg, kom gärna med förslag vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Sara

va härligt att folk kan komma till dig och öppna sig sådär, och fråga såna frågor. Riktigt fin blogg :)

2010-07-21 @ 02:46:27
URL: http://msara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0