var dig själv, det kommer du längst på.

nu kommer mitt söndags deppiga inlägg med något som jag stör mig på, behöver skriva av mig lite sometimes.

jag hatar folk som tror att dom är störst, bäst & vackrast, men vill ni veta en sak? Dom som tror att dom är det är oftast dom som har det dåligaste självfrtroendet och allt är bara kefft för dom. Det jag ville komma fram till är iallafall alla som tror att dom är något fast dom igentligen inte är ett piss dom borde tänka på att försöka vara sig själva ist för att tro att dom är något annat. Jag känner en tjej som tror att hon är " en gäng ledare " till ett par tjejer som går runt och misshandlar folk, men vet ni. Jag har sagt till henne 1000 ggr att hon får inte ut något av det, fine dom tjejerna som ser upp till henne dom kanske tycker hon är "cool" men vi andra kan se igenom henne och se att innerst inne är hon den underbaraste människan som finns och hon vill inte göra allt detta, men hon gör det för hon vill ha RESPEKT, vilket hon inte får inte av mig iallafall.

men det jag vill säga är att " var er själva, ni kan ändå inte vara någon annan "


Kommentarer
Postat av: jennifer

instämmer på din rubrik!!

2010-01-03 @ 21:07:18
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Robert SC

Klokt skrivet. Väldigt.



Själv är jag mer ödmjuk än självgod. Gillar inte folk med för mycket egotripps, även om det ibland kan misstros när jag är för glad. Men du har helt rätt, instämmer!

2010-01-10 @ 14:57:01
URL: http://saskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0