uuunderbaaaaaaaaaar!

ska bara lägga in en låt innan jag lägger mig
den arabisk låt som jag lyssnade på grovt för ungefär 1 år sen
den är grov, den heter naseny el donia och på svenska betyder det
"låt mig glömma världen" jag ska lägga in den och skriva en liten
översättning till er alla, men int hela låten, PALLAR INTE DET!



ARABIC
naseny el donia naseny el alam
dawebny habiby w sebny aolak ahla kalam
law alef el donia law alef el alam
mosh momken zay gharamak enta alaey gharam

law aolak eny bahebak
el hob showaya aleek

law sanya ana babead anak
bargaa moshtaa leaneak
domny khaleek wayaya
dawebny we doob fi hawaya
taala neash agmal ayam


SWEDISH
låt mig glömma världen, gör så jag glömmer folket
till åt mig älskling att få prata med dig försiktigt
jag åker runt världen men jag kommer aldrig hitta någon kärlek som dig

om jag säger att jag älskar dig
du förtjänar mera än min kärlek

jag lämnar dig för en sekund
jag saknar dina ögon
stanna hos mig, snälla.
snälla bli kär i mig, eller fall för min kärlek
låt oss leva några underbara dagar.

vet inte om allt är rätt, men det är en ungefärlig translate.
men godnatt nu, på riktigt!


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket snygging! vad snäll du är :D Vad gör du för fredagsmys?

2010-01-22 @ 13:03:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0