smuts människor, ni äcklar mig!

jag blir helt fucked up i mitt huvud, jag sitter på lektion med vissa personer fattar 0 och typ ringer sönder min mobil, dax att byta nummer? YES YES ! anyway pallar inte ens svara, smuts! Snart är det lunch eller det är det, men vet inte med vem eller vart jag ska äta eftersom felicia ska äta med Ge, you know!

plus så hatar jag smuts människor med stor mun som snackar en jävla
massa skit om min(a) vänner, kommer döda dom!
DÖDA DÖDA! Plus dom snackar skit, dom säger
saker som inte är sant, smuts människor
säger jag bara! UUSH
felicia u know.


men jag lovar er att jag ska börja uppdatera mera men de e mkt just nu
i livet, tex skolan, flytten and everything!

vi höörs everybody! bye bye


Kommentarer
Postat av: Felicia

RIKTIGA SMUTSMÄNNISKA(OR).. jag orkar inte haha.. äckel äckel

2010-01-15 @ 11:24:23
URL: http://fillss.blogg.se/
Postat av: alexandra

Inte kul med folk som bara snackar skit ://

2010-01-15 @ 11:53:50
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0