sett världens äckligaste film, ush!

klockan är inte ens 12 ännu & jag är trött eftersom jag inte har gjort ett skit denna dag alltså
nyss kollade jag på film med min familj, helt sjuk film säger jag bara!




den handlar om 4 ungdomar som åker ut för att undersöka
gamla ruiner & där så händer det massa skumma saker
jag tycker inte att den var "läskig" utan den var mest
"äcklig" alltså det var mycket blod och mycket sjuka grejjer!
uuuhs! men men, se den om ni har tråkigt som jag gjorde...

nej men nu ska jag faktiskt försöka sova lite, ska upp tidigt imorgon hade jag tänkt iallafall.
får se om jag kommer i sängen nu raa, kirr i sängen nu alltå!
okay kanske lite tv & tele med baby innan jag sover, men men!
PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0