nyss klippt baby :)

tja tja bloggen haha!
sitter hemma hos älsklingen, vi har varit i tcentralen och suttit i donken och snackat om allt
sedan så åkte vi hem till honom och åt mat ! haha
nu har jag klippt honom, eller snaggat honom! en riktig sexbomb blev han
iam in love whit him lala !
anyway han duschar & jag passar på att skriva ett litet inlägg om idag liksom
idag åkte jag till vårberg för att möta upp min lilla Filli, hon som försov sig och grejjer
men vi åkte iallafall till skärholmen och skulle leta praktik, vi frågade 1 SALONG!
sen gav vi upp haha. Men vi hade en idé att vi skulle smsa F's gamla praktik och gissa
vi fick vara där!!! så vi börjar kl 11:00 varje torsdag, myspys!
men nu är älsklingen klar & han e såååå sööööt.

vi hörs imorgon.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0