när man har tråkigt kaan man äta chips, vettja !

hejsan folket, sitter här hemma nu hos pappa och funderar på vad folk har i huvudet nu för tiden
förr när alla var vän med alla så snackade man skit bakom ryggen på varandra
men nu för tiden så får man inte ens bestämma sina egna vänner eftersom dom man är "fiender"
med dom inte vill, men en sak ska ALLA som tror dom kan bestämma över mitt liv är att jag själv
bestämmer vilka jag ska vara vän med och inte, absolut ingen annan kan bestämma!
anyway pass på omogna människor säger jag bara, jag har ett perfekt liv med perfeka vänner
som INTE betsämmer vem man ska snacka med eller inte, PATETISKT kallar jag detta!
men men, vad ska man göra! erat skit snack gör mig bara känd och det gör er till snorungar.

just nu försöker jag få min älskade pojkvän att ladda ner en film till mig
men huhu kommer aldrig få den, jag skulle få låna av bassam men de
verkar inte bli av, vill VERKLIGEN verkligen VERKLIGEN se den fan !
men hoppas hoppas.

sitter iallafall här med mina chips och min stukade fot och gottar mig.
hörs senare ok? :)


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Hejsan :) vilken tävling var det duvar med i ? :) den med smink från E.L.F :) ? <3

2010-01-17 @ 22:13:12
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0