fredagkväll & jag har tråkigt!

fredag kväll nu da, så vad händer folket? själv sitter man bara här hemma och dör av tråkighet
men som sagt, för att ha roligt måste man ha tråkigt ibland. Jag lyssnar på musik och gör absolut inget.
jag har så tråkigt att jag utsätter min sega data för cafeworld i fb, desperat liksom! Imogron ska jag
shoppa så det känns väl lite roligare om man tänker så. Lyssnar även på massor med musik som påminner mig om sommaren 09, underbart! Men men, dom minnen ska jag radera från min hjärna hur underbara dom än var!
det enda som jag vill ha kvar är när jag träffade min underbara baby, underbaaaaart!
snart är min cafeworld klaart, wooho då har jag något att pyssla med.
ska även lägga in musik sedan när min dator inte är så fucking seg!
den har sina mens tider på dygnet.... sitter även o oroar mig för att min
tjejkompis ska på dejt idag, hihihi! OOMG!
hoppas ni får en underbar fredagkväll.



det här är bara en sån bild man blir glad av att se!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Tack så mycket! :)

2010-01-22 @ 23:28:58
URL: http://daniellesoling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0