fredag, woohoo

sista dagen på arbetsveckan nu, känns så skönt. INGEN SKOLA!
idag hade jag svenska B, det gick faktiskt bra, tycker om det!
efter det så hade vi luunch och sen så herrdeisgn. Jag liksom klippte
en kille idag så jag skulle få bättre betyg, i like it!
men imorgon så är det lördag, jag ska vara med familjen och så
sen ska vi till jakan imorgon för jag ska köpa lite grejjer på
gina tricot. Men vi hörs senare, nu ska jag kolla runt lite..
pluus jag har tagit bort min pea nu, barn grejjer!
så jag finns på facebook & luren för dom som har mitt nummer
men jag ska snart byta nummer, för BARA DOM JAG VILL
ska ha mitt nummer!
puss


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Yeah he's a great artist, but I'd rather keep his personal life out of that judgement ;) Haha tack btw :D

2010-01-22 @ 19:13:44
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Miss shamz

jag bytte också nummer nyligen för att slippa folk haha



sv: Tack desamma! Nej jag bor i skärholmen :) men jag brukar vara i rinkeby ibland. Bor du där eller?



kram

2010-01-22 @ 20:00:37
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0