en text till min underbara vän angelica el gahly

JAG ÄLSKAR DIG BLODSYSTER!

angelica, jag vet inte vart jag ska börja, du är verkligen värd guld walla.
Livet utan dig skulle aldrig bli det samma, jag vill tacka dig för allt du gör
och när man kan snacka med dig älskling! Du & jag kanske inte alltid har
varit bästa vänner & du och jag kanske har olika åsikter om verkligen allt
men du ska ändå veta att jag älskar dig & ställer upp för dig dag som natt
verkligen habibti! Jag vet att du har haft det svårt i ditt liv med din baba och
allt sånt & jag vet att saknaden är fett stor, men han älskar dig ännu och
det kommer han alltid göra glöm inte det älskling & walla någon dag
du och jag ska åka till hans älskade hemland egypten tillsammans!
och vi ska ha så roligt där älskling tro mig! Lyssna jag kommer alltid
stötta dig till 100000 % och jag kommer aldrig lämna din sida ya omrii!
ana ba7ebek ya ro7i, du finns alltid i mitt galbiiii habibitii!
du får mig glaad walla, super glad! Plus så vill jag säga
tack till din kille liksom att han finns för dig, känns skönt!
hoppas ni varar föralltid & jag ska VERKLIGEN komma på
bröloppet! älskar dig hayatii och jag menar det verkligen.
Angelica El Gahly § Emelie Nyman
انجليكا أحبك يا أختي! 


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hahaha, jasså? :)

då säger vi att det är tråkigt :) (A)

2010-01-16 @ 21:43:49
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: inget spec. sj?

2010-01-16 @ 22:08:01
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: ツ A n G ii E ♥

♥ أنا أحبك ♥ du är mitt allt, habibti.

2010-01-16 @ 23:32:42
URL: http://angiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0