är hos älskliiingen :)<3

är hemma hos älsklingen today again, har nyss färgat och klippt monas hår, det blev fiiiint!
imorgon är det praktik med felicia, woohoo! nya äventyr for us.
jag är faktiskt lite trött men men... sånt är livet.
idag på lektionen gjorde jag faktiskt skit mkt, färgade min herrdocka and evrything. det var ett + idag.
men ett - är att sl tågen fuckade min morgon idag, jag åkte från hovsjö 07:00, eftersom jag började kl 8:30, tåget från södertälje är typ 10 min sent och sen när jag sitter på tåget mot bålsta så står vi stilla i 45 min pga att dom inte ser vart tågen befinner sig, jäävla bajs unge! pga det kom jag försent idag.. men men.
nu ska jag faktiskt kolla runt på fb sen ska jag & baby sova tror jag, om vi inte kollar på en film vi laddade ner
som heter "bicth slap" men han verkade trött, så jag vet inte.
men vi hörs imorgon efter praktiken.
puss


ps, jag älskar min pojkvän mest av allt! <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haft en bra dag idag? :)

2010-01-28 @ 17:16:25
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0