äkta kärlek tar aldrig slut

har inget annat för mig än att skriva en liten gullig text till någon som jag verkligen älskar här på jorden & det är min underbara baby, utan honom skulle jag absolut inte ens klara av att ta ett enda steg på jorden. Jag kommer aldrig att lämna dig och jag kommer alltid finnas här för dig älskling. Jag dör för dig baby, min kärlek är här för att stanna hos dig, jag är alltid här för dig. Älskling alla förhållanden dom har sina dagar då allt inte är helt okej men vi kämpar oss igenom dagarna & det gör våran kärlek så mycket starkare, inte någon då menar jag verkligen inte NÅGON ska kunna förstöra för dig & mig för du är mitt allt och min kärlek till dig är den starkaste som finns på jorden & jag kommer aldrig släppa dig baby. Kommer du ihåg första gången när vi träffades när vi gick runt och du höll min hand i din ficka på din tröja, båda våra händer fick inte ens plats i den fickan men vi krigade för att den få plats, exakt så som vi krigar nu för att allt ska bli bra mellan dig och mig. Jag skriver denna text för att du ska veta att du är den första jag verkligen verkligen älskar från hela mitt hjärta, det här är ingen fejk kärlek utan den är helt äkta & varje gång du rör vid mig så slår mitt hjärtare snabbare och snabbare, herregud när jag bara tänker på allt som jag skulle kunna säga till dig så vill jag bara gråta för min kärlek till dig går inte ens att förklara i ord. Och en sak till, jag vet att jag inte är världens bästa flickvän & jag kanske inte har förståt att jag har sårat dig eller gjort fel, men nu vet jag vad jag ska göra & jag lovar dig, det kommer bli bättre, allt kommer bli bättre! Vi har många år, månader, minuter och sekunder framför oss i livet som vi ska leva lyckliga tillsammans. Men det jag ville säga till dig är att jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra baby, du är den finaste finaste personen men ett hjärta av ÄKTA guld tro mig, en sån som dig hittar man aldrig två gånger i livet så därför tänker jag behålla dig föralltid! I love you baby!
du är min BARA min, fuck alla andra, bara min!

denna text är till min älskling fadi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0