2 things to tell ya

har två saker att berätta för er i bloggen today.
vi börjar med den tråkiga saken.

1. jag hatar folk som inte visar respekt.
idag har en utav mina nära vänner bevisat vilken person
han är, fyfan alltså! om mina ord ens kunde skriva hur mycket
du har sjunkit i mina ögon just nu liksom! uuush!

2. jag ska åka till egypten, jag bryr mig inte!
jag längtar skiiiiiit mycket efter allt där nere.
jag längtar efter miljön bara, såå underbart!
goooosh i love it, tänkte höra om jag & storesyster
skulle dra dit ensamma någonting, mysigt!


det var dom sakerna jag ville få ur mitt hjärta.
plus så ska jag lägga in en video snart med tamer
ni ska få se hur fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin han är!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0