ska fortsätta städa nu.

städar fortfarande, jobbigt men skönt att de blir rent haha, jag har gjort knas saker alltså som jag aldrig brukar göra när jag städar, jag har satt namn skyltar på min, systers och älsklings tandborste, eftersom alla ser nästan likadana ut, & sen så har jag städat allt, tvättat kläder m.m
imorgon är det skola som gäller, hoppas de blir en bra dag, för pallar inte
mera knas dagar alltså & jag önskar att de kan bli sommar snart, jag ber dig gud.
längtar tills ja och syster åker & tills jag och alla vänner åker nånstanns. ROLIGT!
men nu ska jag dra & fortsätta städa innan mamma kommer o hämtar mig
och syster, kram kram kram :)


1000000 år gammal bild på mig bjuder jag på, kram :)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det blir lugnt för min del idag, ska strax sända. Det kollar du väl på? :)

2010-02-07 @ 17:08:38
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: hannah

Hejsan! =)

jag har veckans blogg hos mig.

du kanske är intresserad av att vara med?

det är ju alltid lika kul och fånga mer besökare =)

om du vill vara med gå då in på min blogg och anmäl dig! ha en bra dag, puss <3

2010-02-13 @ 14:40:45
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0