sharm el sheikh i juni med storesyster

cha cha sötnosar.
kom nyss hem ifrån märsta, var med mamma och handlade massor med roliga saker.
jag köpte exempel, ansiktsmasker, brunettschampoo, hårspray och lite sånt, ni vet som man behöver.
hann inte göra en update innan jag åkte imorse eftersom jag vaknade 15 min innan min mamma kom.
nu ska jag sätta på musik och börja kleta på en ansiktsmask & sedan så ska jag duscha.
Ikväll blir det vara hemma med familjen och kolla resor med storesyster.
Igår så hittade vi faktiskt en resa i juni, as grymt pris & hotell, lägger upp bilder sen.
Vi ska bara fixa pengar innan vi kan boka den eftersom man måste betala direkt.
Självklart ska vi åka till Egypten, Sharm el sheikh.


dööööda mig, det här är en bild för 10000 år sedan på mig och
storesyster när vi hade en egen lägenhet i Göteborg, ooouuf vilka
minnen man har därifrån.

men nu ska jag dra och fixa lite..
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0