min kropp gör ont, why? :(

hejhej, känner mig helt död i kroppen och allt, vet inte vad jag ska göra.
jag vill bara lägga mig ner och sluta känna min kropp ungefär, har så jäävla ont.
ska nu gå och byta om och sen försöka avsluta "frågestunden" eftersom jag har så
ont måste jag sova faktiskt, + imorgon ska jag åka och möta älskling, måste vara pigg.
ouuf mina ben säger jag bara, herregud kan inte ens stå, helt fucked up säger jag bara.


bytheway hittade en as gullig bild på min tjejkompis när hon var en bebis
i hennes blogg, ni MÅSTE bara få se den & en bild på hur hon ser ut nu.
golliiig, snart fyller du år också din skitunge!!!
love you!


kolla hur man kan ändras från söt till super sexiiii? :)

Kommentarer
Postat av: J;

OMG BABY HAHAHAH va söt du är, de du som e super sexi så du ser allt supersexiiit hahah, love uuu älskling längtar tills nästa vecka så vi äntligen ses, Pussss på dej / din J;

2010-02-03 @ 21:42:36
URL: http://jennifersafaei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du känner inte ens alla som du lägger upp bilder på i din blogg. Du googlar säkert "sexig puma" så hittar du dina offer. Like an internet pedofil hello!

2010-02-05 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0