min helg!

cha cha, förlåt för dålig update men i helgen har det varit fullt upp alltså, jag ska berätta för er.
fredags: hade skola, sedan åkte jag & felicia till stan, skulle köpa leggins, vi mötte fadi en stund och sedan
så åkte vi till vårberg, haha! Vi fixade oss och chillade galet, sedan åkte vi till hallonbergen till festen.
lördag: vi somnade runt 8:00 på morgonen, vi gick upp kl 11 för att jag skulle möta älsklingen, vi skulle på bio, jag åkte till vårbygård och mötte baby. Vi åkte in till stan & gick på burger king, haha! sedan så gick vi till bion och såg farsan, galet rolig film alltså, DOOG! Efter det så åkte vi hem till mig och kollade på titanic, mys!
söndag: vaknade fett tidigt alltså, typ kl 10-11, mådde as dåligt. Vi spelade kort & sånt, sedan åkte vi till pappa där åt vi kycklig med ris, :)
nu sitter jag här hemma, helt sjuk och äcklig!
ska ändå till skolan imorgonn, tävling och grejjer!
OJ OJ ! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0