frågor om mig & sötaste storesyster

jag har fått ett antal frågor om lite olika saker, tänkte svara på dom nu.

FRÅGOR OM MIG O MIN STORESYSTER


Är du & Linnea riktigt syskon?
alltså, vi har samma pappa. Men hon bor hemma hos sin mamma
så vi bor liksom inte under samma tak, men på ett sätt är det galet
skönt för då får man längta efter henne exktra mycket!!!
she is my everything <3


får ni åka till Egypten själva för era föräldrar?
ja, eftersom dom litar på oss såpass mycket så är det helt okej,
plus min syster är 18 år så hon är myndig. Vi kommer nog klara oss fin fint ska ni se.


vem är äldst av dig & din storesyster? Hur lika är ni som personer?
Linnéa är den äldsta av oss, 1 år & 1 månad äldre än mig om man ska vara ganska exakt.
alltså herregud, vi har exakt samma humor, vi kan skratta åt absolut INGET, men vi har olika smak
på killar och musik and everything. Men jag tror om vi hade bott tillsammans ända sedan vi var små så
skulle nog saker varit annorlunda. Men vi förstår varandra när vi kollar på varandra and stuff like that!


brukar ni bråka jätte ofta? älskar din blogg.
vi är syskon vad tror du? haha, nej faktiskt inte. Händer väl ibland..
men absolut inte ofta, älskar henne för mycket.


NI SER FAN UT SOM TVILLINGAR, ÄR NI DET?
hahaha, nej folk säger så, men nej vi är inte..
hon är äldre än mig den jäveln ! :)

vem älskar du mest av dina systrar?
ursäkta, vad är det där för jävla fråga?, det är som om jag skulle fråga
vem älskar du mest av dina föräldrar, det går inte att välja fattar du väl?
min storesyster är min syster & min lillesyster är min lillesyster. Dom har en delad
plats i mitt hjärta. Sedan har min storesyster en lillesyster från samma mamma, hon heter
Ronja & hon är som min lillesyster också, gulliunge! Men jag älskar alla mina syskon lika mycket.
capish? :)


vet du exakt allt om din storesyster?
vad vill du veta att jag ska veta, jag vet att hon är underbar +
mycket mycket mera, som inte NI behöver få veta.


gammal bild på mig & storesyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0