dagens fråga

många har skrivit till mig och frågat mig om otrohet och sånt, så jag tänkte ta upp det i bloggen och sedan så ska ni få ge eran åsikt om denna sak, så dagens ämne blir alltså "otrohet"

för mig är otrohet något som inte borde existera om man älskar sin partner, jag själv skulle aldrig kunna vara otrogen mot min pojkvän. Utan då skulle jag berätta för honom hur allt låg till, bättre att vara ärlig,de kommer du längst på.

"hej, jag tycker om din blogg väldigt mycket. Min kille har varit otrogen mot mig i snart 4 månader & jag vet om det men han vvill inte ärkänna till mig varför, vad tycker du jag ska göra? " skrivet av en anonym tjej.

svar; jag tycker att du ska lämna honom, om du är 100 % säker på att han är otrogen så är han bara skit, liksom du har inget att förlora på det. Du förtjänar en bättre.




OTROHET, VART GÅR GRÄNSEN FÖR OTROHET FÖR JUST DIG?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0