utbrott!

snyggingar!

min syster gick ner och köpte nötter, man blir arabie när man är i hovsjö jag lovar er! Om 45 minuter slutar min älskling jobbet, yey! Nu ska jag släppa ut min ilska här i bloggen idag igen!



Folk folk folk säger jag bara, dom är så självupptagna att det inte är sant, dom är så självupptagna att dom glömmer vad man har sagt eller inte, för allt dom är ute efter är att få en annan att känna sig stora och mäktiga men folk skrattar bakom era ryggar hur ni beter er, ni är äckliga! Jag skriver inte bara detta för att provisera utan jag skriver detta för att ni som läser detta ska ta åt er och sluta beter er som fittor mot folk inte ens har öppnat sin käft mot er utan bara säger sanningen!

5alas nu ska jag vänta på älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha :) Nej det är inte lätt :p

2010-08-12 @ 14:57:52
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: sofia

ja :D vilken var snyggast?

2010-08-12 @ 15:03:10
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0