rösta på mig hos soffiiaaa.blogg.se

Hejsan små grisar!

jag vill att ni ska göra mej en tjänst, om ni älskar mej verkligen?! 
http://soffiiaaa.blogg.se/2010/august/veckansblogg-finalister.html#comment
klicka på denna och rösta på mej, ni skulle göra mig så glad, please! Kommer länka dom flesta som röstar på mej, alltså ni som har blogg!



nog med bloggtävlingar och så, nu ska jag prata lite om vad jag har gjort idag, jag har käkat mej mätt, kollat på tv, duschat, spelat kort och försöka röka nergile! Nu ska jag snart lägga mej i sängen och kolla på någon film som finns på tv och så, ska bli mys tycker jag! Imorron är de the voice konserten i kungsan, någon som vet när den börjar?! HAHA noll koll på läget här alltså!


en bild från i vintras på mej o älsklingen, ser ut som om jag våldtar honom!


Kommentarer
Postat av: sofia

okejj:D

2010-08-13 @ 21:37:24
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0