GLAD PÅSK

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

jag sitter just nu och laddar ner massor med låtar med tamer hosny, gamla & nya! jag bara älskar det liksom! anyway spelade nyss spel med familjen och vänner osv, jag vann! anyway imorgon ska vi ha påskmiddag hemma hos oss, min älskling ska komma och lite släkt och så. Men på morgonen ska jag in till stan och möta älsklingen en stund, det ska bli mys, måste in på gina tricot och kolla läget där, om det kommit in nått nytt snyggt. Jag har även hittat en ny älsklings låt med tamer hosny, wi a7hlam lee, sköööööönaste! nej men nu ska jag faktiskt lyssna vidare på allt jag laddat ner och sen hoppa in i duschen, måste vara frääääsh imorgon eftersom det e påsk och allt, men ni alla får ha de bäst! Love ya all..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0