whata fuck håller han på med?

kom nyss hem från skolan,helt slut alltså. idag var det en helt meningslös dag att gå till skolan, hade en lektion som jag inte ens var på, jag och fills var där kankse 10 min sen taggade vi och mötte danne.
vi tog även lite bilder idag, så dom ska jag lägga in lite senare.

juste, OMG idag kollade jag på the voice och dom pratade om kayne west, alltså vad höll han på med igår! Helt sjuk, var han påverkad av alkohol eller något, så gör man väl inte?



han sa " jag är glad för din skull att du fick priset, men jag tycker att
Beyoncé's video är den bästa, och jag tycker att hon förtjänar priset!"

alltså tror inte att han kommer ha sån respekt efter det här alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0