text från jennifer safaei <3

Emelie älskling
Du är och kmr alltid vara den du alltid har varit för mig, mitt allt!
Vi har bråkat ett bra antal gånger, vi har tjaffsat lika mycket, vi har slutat prata med varandra, vi har sagt fulaste sakerna till varandra, men en sak som vi aldrig har gjort och som vi aldrig kmr göra är att lämna varandra för gott.
Vi kanske inte har lika bra kontakt som förr, vi kanske inte ses lika ofta som förr, vi kanske inte pratar med varan lika mkt som förr, men jag älskar dej ändå!


fick denna söta text av min älskade iranie jennifer, hon är verkligen den bästa!
älskar henne tills döds, vi har sjuka minnen tillsammans som bara JAG & HON
kan komma ihåg och berätta, haha!
älskar dig azizam



Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahfettt söööt älskling, älskar dej livet ut !<33333333333

2009-09-22 @ 10:10:32
URL: http://jennifersafaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0