sorry för dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering, men nu är jag tillbaka igen!
igår mötte jag älsklingen efter skolan, vi åkte till jakan för jag skulle köpa väska med pappa.
sen skulle vi åka hem till mig, men det var värsta kön på vägen för en lastbil hade kört av vägen
sen påvägen hem så ringde hans släkting som även är en vän till mig, han ringde och grät.
alltså jag kände att jag ville hjälpa honom, men kunde inte!
bassam hoppas allt e bra nu, bästis <3
men iallafall idag så har jag praktiserat i enköping, hoppades på att få träffa melissa men de blev inte så.
nästa torsdag?
men jag bloggar mera ikväll.
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Morgan- The One

sv: okej vars haru varT?:D ja ska snart käka sen drar ja till träningen som börjar 8 :P

2009-09-03 @ 18:22:20
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0