ska man skriva här?

sitter här nu och har så tråkigt, har verkligen super tråkigt, det finns absolut inget som händer här hemma! Min mamma och syster ligger i sängen och snackar och jag sitter och lyssnar på musik, väntar på att maten ska bli klar så jag kan äta mat och sen städa och sen duscha. Idag när jag hade slutat min praktik så gick jag in på åhlens och köpte ett ansikts vatten, eftersom jag har börjat få lite finnar av mitt smink, NOT GOOD! But anyway nu ska dom bort, har typ fått en på hakan. Vet ni något annat tips mot finnar så kan ni gärna skriva till mig, olny seriösa tips.
Men iallafall sen köpte jag ett lila hårband också, ska ta bilder sen.
just nu sitter jag och lyssnar på tamer hosni - come back to me
den e BÄST!

nej nej men anyway babes nu ska jag rulla mot matbordet och käka middag.

puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack så mycket!: D

Vad ska du göra i helgen? :)

2009-09-17 @ 20:17:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0