saker jag hatar

  • jag hatar när folk går sagta framför mig eller stannar framför mig
  • jag hatar när folk sitter och snyter sig när äter, tex på donken otroligt äckligt
  • jag hatar att sova när det är varmt i rummet
  • jag hatar dryga människor som håller på
  • jag hatar att snacka inför stor grupp med folk
  • jag hatar att åka pendeltåg,tunnelbana och buss utan musik
  • jag hatar blodpuddig, uuush!
  • jag hatar att sova när man är täppt i näsan och inte kan andas
  • jag hatar folk som säger emot fast dom VET att dom har FEL
  • jag hatar dom som sviker en
  • JAG HATAR ALLA DOM SOM INTE LÄSER MIN BLOGG, HAHA SKOJADE BARA! love you all

det var dom sakerna som jag hatar, finns säkert flera men de va dom jag kom på just nu.
nu ska ska jag chilla vid datan och sen kolla på tv med syster, ska se på svenska hollywoods fruar eller vad de nu är, har hört att de är en sjukt blåst tjej som är med där, måste verkligen se.

peace


bild ifrån nyår, saknar dom minnen alltså med kusin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0