rubrik brist

hemma från  skolan nu, efter skolan så gick jag till donken med erica och vi satt och snackade lite sådär, sen så gick vi mot pendeln och hon lärde mej att kaste sudd den jääveln så vi satt och kaste sudd på ALLA som gick förbi innan han som satt i spärren kollade cook konstigt så vi gick upp coh fortsätte kaste sudd. Sen kom älsklingen anna dit fett länge sen jag träffade henne! Men sen så rullade vi hem och nu sitter jag här hemma helt ensam snackade nyss med yosif bror i telefonen. Imorgoon ere ingen skola så jag ska chilla hemma bara och kankse träffa älsklingen, får ju studie bidraget imorgon så jag ska handla lite kläder.
men nu ska jag fixa mat till mama och dom.
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0